8/13/2015

Kolmas pyörä pyöri pois


Mä olen tyytymätön koska olen tyytyväinen,
Tyytymättömyys on voimaa, sanotaan

Vain sekaisin saa olla iloinen
Vain hullut taikka juopot nauravat ja itkevät, muut ei

Mun täytyy olla allapäin, 
on romanttista murjottaa





Kun murheen syövereissä saa yksin pyöriskellä
Kellä voisi olla hauskempaa?
Kaunis katala, valheen maja matala





Valheet yössä uiskentelee, huhuilee kuin kuolemalle,
Pilkkaa tahtois tehdä yksin tein
Survoutuu jo sakettiin, puristautuu kravattiin






Kun sähkö kitarasta viedään, silloin vasta
tuodaan hevosjouhikäyttöinen...
Kauniin, katalan valheen majaan matalaan







Mä olen siinä kymmenen, valheita kotiin kuskailen,
Taas koulupäivän kidutukset jää

Mä olen kahdenkymmenen, roinaa kotiin kuskailen,
Taas joulupäivän kidutukset saa

Mä olen kolmenkymmenen, aseita ja timantteja vaan





Perkele, onnenpekkoja, voi meitä onnenpekkoja
Oikeita onnenpekkoja, voi meitä onnenpekkoja


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos ajatuksestasi 🌿